dnes je 16.4.2024

Input:

Analýza trhu na internetu

7.7.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Analýza trhu na internetu

O nutnosti analyzovat trh před uvedením výrobku jsme se již zmiňovali. Marketingová analýza trhu a z ní vycházející marketingová strategie jsou nedílnou součástí studie prodejnosti a nově bude představovat vedle finanční analýzy jednu z jejich klíčových částí.

Cílem analýzy trhu je stanovení, zda je trh efektivně konkurenční nebo zda lze důvodně předpokládat, že se v přiměřeném časovém období konkurenčním trhem stane. Jen tak je možné zjistit například jeho možné rezervy, získat informace o tom, zda je trh přesycen nebo nenasycen, kdo na něm již operuje nebo se chystá, jeho velikost, a tedy i případné podnikatelské příležitosti atd.

Analýza zákazníků

Analýzou zákazníků získá podnikatel představu o jejich segmentaci, tedy do jakých skupin a

Nahrávám...
Nahrávám...