Další on-line marketingové nástroje
Další on-line marketingové nástroje
Word-Of-Mouth marketing
Znamená to předání informací reklamního sdělení „od úst k ústům“.
Americká asociace WOMMA uvádí, že dává lidem důvod bavit se o vašich produktech
a usnadňuje tuto konverzaci. Mívá tyto formy:
Buzz Marketing
Tzn. něco jako „šuškanda“. Účelem je vyvolat u lidí zájem o nějakou
událost, obvykle z oblasti zábavy, a šířit tímto způsobem povědomí o značce. V
podstatě jde o bulvární zprávy, které se ve vhodném okamžiku změní na
konverzaci o produktu.
Viral Marketing
Tj. vytváření sdělení o produktu za účelem jeho šíření ústně nebo
elektronicky. V elektronické podobě se může jednat o text, obrázek, prezentaci
či video.
Community Marketing
Formování nebo podpora úzké komunity, která sdílí zájem o produkt (fan
kluby, diskusní fóra, uživatelská sdružení atp.). Této komunitě jsou
poskytovány speciální informace a nabídky, tím je vytvářena…