Duplicity
Duplicita - vícenásobné opakování téhož, není jako taková žádná
špatnost. Problémem ovšem je, že se začala zneužívat v rámci SEO. Nejprve
docházelo k opakovanému (bezdůvodnému) zápisu klíčových slov na stránce za
účelem zvýšení jejich hustoty. Dále vznikaly například duplicitní weby, které
působily pod různými doménami a sloužily jako vícenásobné vstupní body k
informacím na hlavním webu (více vstupů, více návštěvníků). Také byly tyto
duplicitní weby využívány jako extrémně jednoduše vytvořitelné zdroje dalších
zpětných odkazů. Protože ani jedno, ani druhé není pro návštěvníka internetu
přínosem, zaujaly vyhledávače poměrně brzy k duplicitám záporné stanovisko.
Nechcete přece ve výsledcích vyhledávání opakovaně nacházet stejné informace...
Proto si při psaní textů, ale i vytváření kódu stránky, musíme…