dnes je 29.3.2024

Input:

Firemní katalog a prezentace

8.8.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Firemní katalog a prezentace

Firemní prezentace a katalog výrobků jsou významným marketingovým nástrojem. Díky nim můžete snadno na jednom místě říci o své firmě vše podstatné, ale také nevědomky ukázat své slabé stránky.

Když navrhujete firemní prezentaci nebo katalog, je důležité předem počítat s tím, že tyto materiály klientovi zůstanou. Bude tedy mít dostatek času důkladně je prostudovat a udělat si o vaší firmě jasný obrázek. Pokud řeknete něco nevhodného při osobním jednání, obvykle se to dá nějak zachránit. Pokud ale něco takového napíšete do své firemní prezentace, žádný prostor pro vysvětlení nemáte. Potenciální zákazník vám zkrátka už nezavolá. Věnujte proto přípravě těchto materiálů velkou pozornost a dejte si na nich skutečně záležet.

Jak popsat sebe a svou firmu

Prezentaci či katalog vždy připravujte s ohledem na

Nahrávám...
Nahrávám...