dnes je 29.3.2024

Input:

Grafická identita firmy

8.8.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Grafická identita firmy

Jednotná grafická identita je poměrně silný marketingový nástroj, který vaší cílové skupině ulehčí rozpoznání vaší firmy v záplavě konkurence na trhu. Stejně tak pomůže zvýšit vaši důvěryhodnost a profesionalitu v očích zákazníků. Pomůže vám totiž při tvorbě veškerých tiskovin od vizitek, faktur a objednávek přes ceduli na průčelí provozovny až po letáky, billboardy nebo webové stránky.

Díky jednotné grafické identitě firmy potenciálnímu zákazníkovi velmi ulehčíte orientaci – pokud se nejdříve podívá na vaše www stránky, nebude překvapen, až přijde do vaší provozovny nebo od vás dostane vizitku, protože vše bude laděno v podobném duchu a nebude to vypadat, jako když omylem vstoupil jinam.

Snad ještě více než u loga i zde platí, že pokud nejste profesionální grafik, není vhodné snažit se vytvořit manuál firemní grafické identity na vlastní pěst. Pokud chcete, aby grafická

Nahrávám...
Nahrávám...