Grafická identita firmy
Jednotná grafická identita je poměrně silný marketingový nástroj, který
vaší cílové skupině ulehčí rozpoznání vaší firmy v záplavě konkurence na trhu.
Stejně tak pomůže zvýšit vaši důvěryhodnost a profesionalitu v očích zákazníků.
Pomůže vám totiž při tvorbě veškerých tiskovin od vizitek, faktur a objednávek
přes ceduli na průčelí provozovny až po letáky, billboardy nebo webové
stránky.
Díky jednotné grafické identitě firmy potenciálnímu zákazníkovi velmi
ulehčíte orientaci – pokud se nejdříve podívá na vaše www stránky, nebude
překvapen, až přijde do vaší provozovny nebo od vás dostane vizitku, protože
vše bude laděno v podobném duchu a nebude to vypadat, jako když omylem vstoupil
jinam.
Snad ještě více než u loga i zde platí, že pokud nejste profesionální
grafik, není vhodné snažit se vytvořit manuál firemní grafické identity na
vlastní pěst. Pokud chcete, aby grafická…