dnes je 29.3.2024

Input:

Jak na e-mailovou reklamní kampaň

16.8.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Jak na e-mailovou reklamní kampaň

Předchozími úpravami jsme ale stále nevyřešili ten největší problém – rozumné sledování e-mailových kampaní. Řešení lze najít více, ukažme si jedno z nich. Ideální by bylo, kdyby odkaz v e-mailu mohl vypadat třeba následovně:

http://www.example.com/#kampan

Využijeme možnost uživatelské segmentace návštěvníků, kterou nabízí Google Analytics. Za segment budeme v našem případě považovat všechny návštěvníky, kteří navštívili tuto URL adresu. K označení segmentu nabízí Google Analytics funkci:

__utmSetVar();

Statistiky pro jednotlivé segmenty lze následně sledovat v reportu Marketing Optimization > Visitor Segment Performance > User-defined. Takže pak už jen stačí jako segment označit všechny návštěvníky, kteří navštívili danou URL adresu, což lze vyřešit například následujícím javascriptovým kódem, jejž vložíte do svých stránek:

<script type="text/javascript">

fragment = window.location.hash;

Nahrávám...
Nahrávám...