dnes je 19.4.2024

Input:

Katalogy

20.9.2010, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Katalogy

Průměrný návštěvník internetu hledá informace obvykle v katalozích nebo fulltextovým vyhledáváním klíčových slov. Katalogy použijeme především pro specifické otázky – například při hledání firmy je na Seznamu katalog firem (má i vlastní doménu „firmy.cz“)

Katalogem se přitom rozumí přístup k informacím postupným upřesňováním požadavku pomocí stromově větvené nabídky (tedy například: seznam kategorií a dále u kategorie seznam podkategorií atd.) V katalogu firem proto nejprve volíme podle oborů, dále podle podoborů (případně i ve více úrovních) a následně podle krajů. Prostřednictvím katalogu hledající upřesňuje své požadavky dle nabízených možností – je tedy veden a nemusí příliš přemýšlet (na rozdíl od vymýšlení klíčových slov k hledání fulltextem). Katalogy jsou proto pro svoji pohodlnost oblíbené. Z hlediska tvůrce stránky pak samozřejmě vyvstává otázka - do kterých katalogů a kategorií svůj web optimálně zařadit.

Katalogy v

Nahrávám...
Nahrávám...