dnes je 16.4.2024

Input:

Komunikace se zákazníkem a partnery

8.8.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Komunikace se zákazníkem a partnery

Komunikace s okolím je pro podnikatele velmi důležitá. Denně přicházíte do styku se zákazníky, dodavateli, obchodními partnery… ti všichni vás musí vidět přesně tak, jak potřebujete.

V komunikaci s okolím se mají malé i střední firmy a podnikatelé stále co učit. Není na škodu podívat se, jak to dělají velké společnosti, a to dobré od nich „opsat“. I když nemáte (pravděpodobně ani nepotřebujete mít) telefonní linku zdarma, kde by 24 hodin denně odpovídala na dotazy usměvavá telefonistka, můžete dosáhnout toho, že vás bude vaše okolí vnímat v pozitivním světle, a to kdykoliv s vámi přijde do kontaktu.

Všechno je komunikace

Zjednodušeně lze říci, že vším, s čím přijde zákazník nebo obchodní partner do styku, je komunikace. Nejde tedy jen o e-maily, telefony nebo osobní kontakt. Všimněte si, že velké firmy se vždy snaží držet se v komunikaci jednoho stylu, a to včetně webového formuláře, katalogů, ladění prodejen, oblečení prodavačů atd. Důvod je prostý – vše musí vysílat stejný signál. Stejně jako v případě grafické identity.

Jakmile totiž komunikace

Nahrávám...
Nahrávám...