dnes je 2.12.2022

Input:

Kvalita a optimalizace klíčových slov

20.9.2010, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Kvalita a optimalizace klíčových slov

V jisté fázi SEO budete mít pravděpodobně seznam různých klíčových slov a bude vás určitě zajímat, která z nich jsou lepší než ta druhá a zda-li neexistují ještě nějaká sousloví z nich vytvořená, která jste si neuvědomili. V této situaci je asi nejrozumnější použít nástrojů pro statistiku dotazů.

Jděte na Seznam a zadejte jedno ze seznamu potencionálně vhodných klíčových slov – například „školení“. Úplně dole na stránce výsledků najdete volbu „statistika dotazu“, kterou použijte a zobrazí se něco podobného následujícímu obrázku.

Co zde vidíme? Denně je dotaz na školení položen v průměru 1600× a to téměř nikdy jako samostatné slovo (<6% případů), nejčastěji dotazovaná sousloví vidíme i s četnostmi dole (žádné sousloví ale není z hlediska četnosti výrazné). Četnost dotazu také kolísá v průběhu týdneo víkendech je minimální.

Zkusme nyní zadat klíčové slovo „kurzy“ a dozvíme se, že průměrná četnost je mírně přes 10 tisíc dotazů za den – takže „kurzy“ jsou přibližně 6× dotazovanější než „školení“. Samostatně se toto slovo v dotazech opět téměř

Nahrávám...
Nahrávám...