dnes je 25.4.2024

Input:

Novoroční Time Management

12.10.2012, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 01:59:50

Seminář představí, co je Time management a posluchači se naučí základní principy řízení/ovládání vlastního času, aby z něj získali maximum. Seminář se zaměřuje na předvánoční období, které bývá pro mnoho lidí období stresu ať osobního či pracovního spojeného s vánočními svátky, koncem roku...

Kapitoly videa

Seminář je určen:

  • vytížené lidi
  • zodpovědné osoby snažící se zvládat všechny aspekty svého života
  • všechny, kteří vědí, že za investice svého času jsou sami zodpovědní
  • manažery, podnikatele, učitele, matky i otce, partnery… chtějící řídit sebe sama a zvládat své životní role

Obsah semináře:

  1. Čtvrtá generace TM
  2. Time management je životní styl, řád
  3. Stanovení cílů
  4. Stanovení cílů - SMART
  5. Analýza času
  6. Zloději času
  7. Volba priorit
  8. Důležité drobnosti
  9. Sebemotivace - vizualizace

Lektor

 
Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

 

Lektor

Ing. Petra Palasová

Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Nahrávám...
Nahrávám...