dnes je 28.11.2022

Input:

Použití klíčových slov

20.9.2010, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Použití klíčových slov

Klíčová slova používáme v textu stránky zejména v nadpisech a jejich výskyt soustřeďujeme hlavně na začátek (první třetinu) obrazovky. Je tomu tak z hlediska psychologického i technického. Pokud totiž návštěvník začne číst náš web a brzy nenarazí na klíčová slova, nepochopí obvykle souvislost webu s hledaným tématem a dál již číst nebude. Podobně (a ze stejného důvodu) se chová i robot vyhledávače, který stránku objeví. Počátku stránky přikládá větší důležitost a delší upovídané stránky ani nemusí celé prohlédnout. Robot navíc věnuje značnou pozornost výrazným nadpisům na samém počátku stránky. Výškovému (vertikálnímu) rozmístění klíčových slov na stránce (obrazovce) se odborně říká prominence a je dalším hodnotícím faktorem vyhledávače ve vztahu k nalezenému klíčovému slovu. V horní

Nahrávám...
Nahrávám...