dnes je 28.3.2024

Input:

Reklama na internetu

7.7.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Reklama na internetu

Jak už jsme si řekli, reklama nesmí zákazníka obtěžovat, ale musí zaujmout. Jaké jsou tedy výhody internetové reklamy?

  • Zacílení - reklamní kampaň zasáhne tu cílovou skupinu, jakou potřebujete.

  • Měřitelnost - existuje spousta měřících systémů, díky kterým lze přesně měřit efektivitu internetové reklamy.

  • Flexibilita - možnost přizpůsobení reklamy v závislosti na výsledcích měření.

  • Cena - až několikanásobně nižší v porovnání např. s televizí, tiskem, rádiem apod.

Reklama je v podstatě přesvědčovací proces, kterým jsou oslovováni potenciální zájemci o produkt. Pro ověřování účinnosti reklamy na internetu se používá často tzv. click-rate, jenž měří, kolik uživatelů kliklo na reklamní objekt na 100 jeho zobrazení.

Nejčastěji se můžeme na internetu setkat s bannerovou a kontextovou reklamou.

Bannerová reklama(banner, z angl. prapor, plakát, poutač) je druh reklamy používaný na WWW stránkách. Jedná se zpravidla o obdélníkový

Nahrávám...
Nahrávám...