dnes je 25.5.2019
Input:

Rétorické minimum

4.7.2016, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 00:56:46

Úspěšná komunikace s širším auditoriem vyžaduje schopnost zaujmout a udržet pozornost posluchačů i působit důvěryhodně a přesvědčivě. Cílem semináře je seznámit s hlavními zásadami úspěšných veřejných vystoupení i s hlavními úskalími veřejné komunikace a prezentace.

Kapitoly videa

Tento on-line seminář je určen:

stávajícím i budoucím manažerům, kteří chtějí zvýšit své komunikační a prezentační schopnosti, i personálním manažerům, kteří se zabývají tréninky komunikačních schopností zaměstnanců.

Cíl tohoto on-line semináře:

Úspěšná komunikace s širším auditoriem vyžaduje schopnost zaujmout a udržet pozornost posluchačů i působit důvěryhodně a přesvědčivě. Cílem semináře je seznámit s hlavními zásadami úspěšných veřejných vystoupení i s hlavními úskalími veřejné komunikace a prezentace. 

Obsah tohoto on-line semináře:

  • Jak prolomit ledy, získat a udržet pozornost auditoria
  • Jak působit důvěryhodně
  • Neverbální projevy ve veřejné komunikaci
  • Čeho se při veřejných prezentacích vyvarovat atd.

Lektor

Doc. PhDr. Ing. Jan Urban CSc.

Doc. PhDr. Ing. Jan Urban CSc.

Vystudoval VŠE a psychologii řízení na FF UK. Působil jako šéfredaktor časopisu Ekonom, dlouhodobě se věnuje podnikovému poradenství v oblasti řízení, organizace a rozvoje lidských zdrojů. Je ředitelem poradenské společnosti Consilium Group, Management Consultants, s.r.o. a autorem řady článků i několika knižních publikací (např. řízení lidí v organizaci, Byznys je o lidech, Jak zvládnout deset nejobtížnějších situací manažera) zabývajících se „měkkými" aspekty firemní výkonnosti, řízením a vedením lidí a manažerským jednáním. Podílel se na založení České společnosti pro rozvoj lidských zdrojů, působí jako učitel na Karlově Universitě i jako lektor vzdělávacích akcí pro podnikovou sféru.