Sémantické tagy
Vyhledávače bohužel zatím nerozumí textu zobrazovanému na webu a tak je
důležité jim sdělit význam jednotlivých částí tohoto textu, tedy co je nadpis,
co podnadpis, co je důležité, co je běžný text. Děje se tak pomocí sémantických tagů, které nedefinují pouze vzhled, ale určují také význam
textu.
Každá úspěšná webová stránka musí mít především titulek. Titulek se zobrazuje úplně nahoře v (obvykle modré) titulní liště okna prohlížeče
případně také na oušku jeho listu (panelu), pokud prohlížeč umožňuje načtení
více stránek současně. Titulek tedy není nadpis stránky (nadpis je až v textu
stránky).
Titulek musí být pro každou stránku webu jedinečný, protože
stránky odlišuje. Měl by obsahovat hlavní klíčová slova. Není vhodné do něj
psát například jméno firmy, a pokud ano, tak raději ne na jeho začátek. Titulek
musí být stručný, přehledný, srozumitelný a vše říkající. Neměl by mít stejné
znění jako nadpis v textu stránky. Titulku stránky přikládají vyhledávače
velmi velký význam, a…