dnes je 28.11.2022

Input:

Sémantické tagy

20.9.2010, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Sémantické tagy

Vyhledávače bohužel zatím nerozumí textu zobrazovanému na webu a tak je důležité jim sdělit význam jednotlivých částí tohoto textu, tedy co je nadpis, co podnadpis, co je důležité, co je běžný text. Děje se tak pomocí sémantických tagů, které nedefinují pouze vzhled, ale určují také význam textu.

Každá úspěšná webová stránka musí mít především titulek. Titulek se zobrazuje úplně nahoře v (obvykle modré) titulní liště okna prohlížeče případně také na oušku jeho listu (panelu), pokud prohlížeč umožňuje načtení více stránek současně. Titulek tedy není nadpis stránky (nadpis je až v textu stránky).

Titulek musí být pro každou stránku webu jedinečný, protože stránky odlišuje. Měl by obsahovat hlavní klíčová slova. Není vhodné do něj psát například jméno firmy, a pokud ano, tak raději ne na jeho začátek. Titulek musí být stručný, přehledný, srozumitelný a vše říkající. Neměl by mít stejné znění jako nadpis v textu stránky. Titulku stránky přikládají vyhledávače velmi velký význam, a

Nahrávám...
Nahrávám...