dnes je 28.3.2024

Input:

Účel webových stránek

7.7.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Účel webových stránek

Internetová prezentace

Při tvorbě stránek musíme mít vždy na paměti, že stránky vytváříme pro naše zákazníky. Pro ně musí být snadné porozumět, co jim chceme nabídnout, měly by zaujmout a podle toho by také měly vypadat. Předem bychom měli vědět, co od našeho webu očekáváme, co všechno a kde bychom chtěli mít, zda budeme potřebovat a také schopni tento přínos měřit.

Odkud k nám zákazníci přicházejí?

Přístup přes vyhledávače

Po zadání klíčového slova do vyhledávače uživatel klikne na některý z odkazů ve výsledcích. Jak se umístit na předních pozicích vyhledávačů a zaujmout zákazníka, bude podrobněji popsáno v kapitole o SEO.

Přímý provoz

Pokud uživatel zná URL adresu našich stránek (URL = Uniform Resource Locator, všeobecné označení všech adres dokumentů a jiných zdrojů umístěných na internetu), tedy např. www.firma.cz , zadá ji přímo do prohlížeče. Další možnosti přímého přístupu na stránky:

  • klik na odkaz v záložce (např. „oblíbené“),

  • klik na odkaz v e-mailu,

  • klik na odkaz v dokumentu (*.pdf, *.doc, *.xls apod.).

Z odkazujících stránek

Pokud je na jiném webu umístěn odkaz na jinou stránku a návštěvník na ni klikne, přejde na tuto stránku. Účinnou metodou získávání zákazníků z odkazujících stránek je budování odkazů, tzv. linkbuilding.

Existuje ale více možností přístupu k našim stránkám, např. formou bannerové reklamy, e-mailové kampaně atp. Jedná se ale asi o 1,4%.

K čemu potřebujeme webové

Nahrávám...
Nahrávám...