dnes je 2.12.2022

Input:

Vyjednávání

12.10.2012, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 01:40:48

Kurz je zaměřen na potenciálně konfliktní bod v průběhu jednání, tj. názorový střet jednajících stran. Cílem úspěšného vyjednavače je zvládnout tuto situaci k oboustranné spokojenosti jednajících. Prezentované techniky zvládání námitek prokazatelně zvyšují efektivnost jednání.

Kapitoly videa

Seminář je určen pro

  • vedoucí pracovníky, manažery, majitele firem,
  • obchodníky, prodejce, prodavače,
  • firemní reprezentanty a konzultanty,
  • všechny, kdo chtějí zlepšit své vyjednávací schopnosti.

Obsah semináře:

Co je to námitka

Jak bychom měli námitky vnímat

Námitky existují, my je vítáme, ale co s nimi???

Argumentace = profesionalita

Komunikační manévry

1. Námitce předejít

2. Vysvětlit

3. Aikido

4. Minimalizovat

5. Nesouhlasit

6. Protiotázka

7. Plus versus mínus

8. Historky

Rekapitulace

Lektor

 
Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

 

Lektor

Ing. Petra Palasová

Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Nahrávám...
Nahrávám...