dnes je 19.7.2019
Input:

Prodejní dovednosti

12.10.2012, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 01:34:16

Kurz je zaměřen na jednu z nejpodstatnějších prodejních dovedností, schopnost formulovat nabídku zajímavým, poutavým a nákupní chování podněcujícím způsobem. Posluchač se bude učit formulovat nabídku tak, aby byla lákavá z pohledu zákazníka.

Kapitoly videa

Cílem on-line semináře je naučit se

  • odlišovat parametry a užitek nabídky, výrobku, služby,
  • formulovat nabídku způsobem motivujícím pro klienta,
  • procvičit empatii ve vztahu ke klientům,
  • respektovat vztah „užitek – typ klienta“,
  • formulovat užitek pro různé typy klientů,
  • vzbudit zájem zákazníka,
  • přesvědčit zákazníka.

Obsah semináře:

  1. Proč lidé nakupují
  2. Paměťová rozcvička
  3. Nákupní motivy
  4. Zlaté pravidlo
  5. Parametr - výhoda - užitek
  6. Analytický/rozborový typ klienta
  7. Direktivní/řídící typ klienta
  8. Amikabilní/přívětivý typ zákazníků
  9. Expresivní/výrazový typ klienta

Lektor

 
Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Lektor

Ing. Petra Palasová

Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.