dnes je 15.11.2019
Input:

Telefonický kontakt s klienty

12.10.2012, , Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 01:40:50

Efektivní telefonování je náročnou disciplínou vyžadující komunikační obratnost, koncentraci, preciznost... Video seminář se zaměřuje na zásadní dovednosti potřebné pro efektivní telefonický dialog, zejména s klienty, a upozorňuje na nejčastější chyby při telefonování. Telefon je výborným pomocníkem pro spoluvytváření firemní kultury, image, pro šetření času; ale pouze v případě, že s ním pracujeme efektivně.

Kapitoly videa

Po shlédnutí on-line semináře bude lépe umět:

  • uvědomit si omezení vyplývající z telefonického kontaktu
  • stručně, jasně a výstižně vést hovor
  • působit do telefonu maximálně profesionálně
  • eliminovat chyby při telefonování
  • spoluvytvářet při telefonování pozitivní image společnosti

Obsah semináře:

  • Příprava
  • Než zvedneme sluchátko
  • Neverbální komunikace - EMOCE
  • Kritická místa v průběhu hovoru
  • Zvedli jsme sluchátko
  • Pasivní hovor - POP formule
  • Aktivní hovor: T-faktory úspěchu
  • Temperament, tedy osobnost
  • Techniky jednání - řízení dialogu
  • Techniky jednání - námitky  
  • Vyhodnocení hovoru

Lektor

Ing. Petra Palasová

Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.